Mindfulness agenda, referenties

Hieronder vind je de Mindfulness agenda voor de komende periode.
Voor een individuele Mindfulness training zijn de mogelijkheden flexibel.
Je kunt veelal starten wanneer dat voor jou het beste past.
Wil je kennismaken, een proefsessie volgen of vrijblijvend meer informatie?
Neem dan contact op via het contactformulier of bel mij.  Zie bij Contact pagina.

 

Agenda voorjaar 2019


8 weekse klassieke
Mindfulness Training (MBCT)

Start: woensdag 6 februari, 19.30 uur

Locatie: Praktijk Liesbeth Oberman
Leeuwerikstraat, Leeuwarden

Aanmelding via contactformulier/contact@liesbethoberman.nl

 

Mindfulness vervolg – Mindfulness en Compassie
kleine groep 3-5 deelnemers, 6 lessen
Start: woensdag 30 oktober 2019

Locatie: Praktijk Liesbeth Oberman
Leeuwerikstraat, Leeuwarden

Aanmelding via contactformulier/contact@liesbethoberman.nl

 

 

Nieuwsbrief:

Schrijf je in voor de nieuwsbrief:

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Facebook blog:

Mijn Facebook pagina gebruik ik om rond de onderwerpen mindfulness, maatschappelijk werk en moeiteloos (of vol) leven, bijdragen en recensies te schrijven.

Referenties:

Liesbeth werkt professioneel, integer en met compassie.- collega
Ik ben door de training een stuk rustiger in mijn hoofd geworden. Geen gepieker meer. Tevens een aantal stevige handvaten meegekregen om beter in slaap te komen. Meer leven in het hier en nu.- cursiste Mindfulness training
Ik heb weer zelfvertrouwen en zie weer mogelijkheden. Voelde mij veilig!- cliente
Liesbeth is deskundig. Ik heb veel meer inzicht in mijn (verslavings) gedrag, ik vlieg niet meer uit de bocht.- cliënt
Ik ben gegroeid en sterker geworden. Ik heb veel minder last van depressieve stemmingen en kan er beter mee overweg als ze er zijn.- cliënt
Gedegen, kundig, betrouwbaar en rustig gepassioneerd.- collega
Mijn gedachten zijn geen bedreiging meer voor mij.- cursist Mindfulnesstraining
Ik voel mij veel gelukkiger!- cursiste Mindfulnesstraining
De Mindfulnesstraining heeft mij meer rust in mijn leven gebracht doordat ik meer accepteer hoe de dingen (nu) zijn.- cursiste Mindfulnesstraining